چه اشکالی دارد که انسان به جنس مخالف نگاه کند و لذت ببرد؟
چه اشکالی دارد که انسان به جنس مخالف نگاه کند و لذت ببرد؟!
پاسخ: نگاه به حسن جمال جنس مخالف ضررهایی دارد که به طورخلاصه اشاره می شود:
۱.می بینی ، می خواهی، به وصالش نمی رسی، دچار افسردگی میشوی…!
۲.می بینی، شیفته می شوی، عیب ها را نمی بینی، ازدواج میکنی، طلاق می دهی.!
۳.می بینی، دلباخته می شوی، به وصالش نمی رسی، خودکشی میکنی.!
۴.می بینی ، با همسرت مقایسه می کنی، ناراحت می شوی، بداخلاقی می کنی.!
۵.می بینی، لذت می بری، به این لذت عادت می کنی، چشم چران می شوی،در نظر دیگران خوار می گردی.!
۶.می بینی ، لذت می بری، حب خدا در دلت کم می شود، ایمانت ضعیف می شود.!
۷.می بینی ، عاشق می شوی، از راه حلال نمی رسی، دچار گناه میشوی.!
۸.می بینی ، دائم به او فکر می کنی، از یاد خدا غافل می شوی، از عبادت لذت نمی بری.!
.
9.میبینی خیال پردازی میکنی ارامش نداری شهوتران میشوی وفکر میکنی فقط با او ارضا میشوی
و ارام ارام در این حس و هوای تنفرانگیز میمیری و هیچ لذتی از زندگی نمیبری
خدایا ما دیگه کی میخواهیم بفهمیم احکام تو واسمون دستور و محدودیت نبوده بلکه اصلاح زندگی خودمون بوده
کی میخواهیم بفهمیم انجام دادن یا ندادن احکام الهی هیچ نفع و ضرری واسه خدا نداره و فایده و ضرر انجام دادن یا ندادنش فقط به خودمون بر میگرده
.
برادرم نگاهت...
خواهرم حجابت
پاسخ: نگاه به حسن جمال جنس مخالف ضررهایی دارد که به طورخلاصه اشاره می شود:
۱.می بینی ، می خواهی، به وصالش نمی رسی، دچار افسردگی میشوی…!
۲.می بینی، شیفته می شوی، عیب ها را نمی بینی، ازدواج میکنی، طلاق می دهی.!
۳.می بینی، دلباخته می شوی، به وصالش نمی رسی، خودکشی میکنی.!
۴.می بینی ، با همسرت مقایسه می کنی، ناراحت می شوی، بداخلاقی می کنی.!
۵.می بینی، لذت می بری، به این لذت عادت می کنی، چشم چران می شوی،در نظر دیگران خوار می گردی.!
۶.می بینی ، لذت می بری، حب خدا در دلت کم می شود، ایمانت ضعیف می شود.!
۷.می بینی ، عاشق می شوی، از راه حلال نمی رسی، دچار گناه میشوی.!
۸.می بینی ، دائم به او فکر می کنی، از یاد خدا غافل می شوی، از عبادت لذت نمی بری.!
.
9.میبینی خیال پردازی میکنی ارامش نداری شهوتران میشوی وفکر میکنی فقط با او ارضا میشوی
و ارام ارام در این حس و هوای تنفرانگیز میمیری و هیچ لذتی از زندگی نمیبری
خدایا ما دیگه کی میخواهیم بفهمیم احکام تو واسمون دستور و محدودیت نبوده بلکه اصلاح زندگی خودمون بوده
کی میخواهیم بفهمیم انجام دادن یا ندادن احکام الهی هیچ نفع و ضرری واسه خدا نداره و فایده و ضرر انجام دادن یا ندادنش فقط به خودمون بر میگرده
.
برادرم نگاهت...
خواهرم حجابت
- ۳.۹k
- ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط