{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چی میشه برگردی بازم....

چی میشه برگردی بازم....
به روزای گذشته...
هوای پاییزی چرا؟؟؟
تو عشق مانشسته.....
.
.
.
.
سپردی عهد مونو به دست بادو بارون
منو زدی به طوفان خودت گرفتی آروم
قهر تورا مو بسته...
غم دلمو شکسته...
تو این صدای خسته...
یاد تو پینه بسته....

°○●□♡♥♥♥♡□●○°
دیدگاه ها (۵)

دیدم نمیشه هر کسی جاتو تو قلبم بگیرهاین همه خاطرات تو یه روز...

#محض_خنده

بهمن ماهی ها تکن*_*♥♥;-)

#دوستی_یعنی

درخواستی (چندپارتی)

#Gentlemans_husband#season_Third#part_385هرچه بیشتر صحبت میک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط