{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

- فردا که بشه میشی یه نَش رو دستِ چارتا بدبخت تر از خودت

- فردا که بشه میشی یه نَش رو دستِ چارتا بدبخت تر از خودت :) 💔 ✌
دیدگاه ها (۲)

💔 ✌

:)

بچه ها

خودت رو ناامید میکنی وقتی که از یه دست میدی و منتظر میمونی ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط