{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوشبختی خود را جار نزنید ❌ آدم حسود زیاده 🤌🌷

خوشبختی خود را جار نزنید ❌ آدم حسود زیاده 🤌🌷
دیدگاه ها (۲)

ای که در دل هستی و با چشم تر می‌بینمتعاقبت یک روز با چشمان س...

الان وقت تسلیم شدن نیس👋

اینستات وصل شد بزرگوار ویسگون رو ترک کردی🥴ما هیچ ما نگاه 🙄

گرفتی؟😂😂

خواستم بگم نیمه ی گمشده ی خودمه، با کسی شریک نمیشم...هی میگی...

حسود،حسود🤭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط