{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای که در دل هستی و با چشم تر می‌بینمت

ای که در دل هستی و با چشم تر می‌بینمت
عاقبت یک روز با چشمان سر می‌بینمت(:
دیدگاه ها (۰)

الان وقت تسلیم شدن نیس👋

خوشبختی خود را جار نزنید ❌ آدم حسود زیاده 🤌🌷

اینستات وصل شد بزرگوار ویسگون رو ترک کردی🥴ما هیچ ما نگاه 🙄

قهوه ای در چشم خود دم کرده ایمن هم تو را،هر زمان می بینمت هی...

چشم خود بستم تا که چشمان مستش ننگرمناگهان دل داد زد دیوانه م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط