{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

روزی می رسد که در خیال خود ؛جای خالی ام را حس کنی! در دلت

روزی می رسد که در خیال خود ؛جای خالی ام را حس کنی! در دلت با بغض بگویی"کاش اینجا بود" اما...من دیگر به خوابت هم نمی آیم"*
دیدگاه ها (۰)

‌  ‌    یه موقع هایي هست ك حال هیچی نیست..‌‌‌

ست غمگین

گشنع....؟!

خوشگله

دیدی آدم بعضی وقتا حتی خودش هم نمی دونه چشه این یعنی که تو آ...

من واقعا نمی دونم یه روزی موفق میشم که برم کره و کنسرت اعضا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط