{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‌  ‌

‌  ‌

    یه موقع هایي هست ك حال هیچی نیست..
‌‌‌
دیدگاه ها (۰)

ست غمگین

یکم فکر کنین

روزی می رسد که در خیال خود ؛جای خالی ام را حس کنی! در دلت با...

گشنع....؟!

یه موقع هایی حس هیچی نیست...

- ‏پارتنر ك هیچی . .حتی یه رفیق پیدا نکردم مثل خودم رفیق باش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط