احساسم را به دار اویختم ...
احساسم را به دار اویختم ...
منطقم را به گلوله بستم
لعنت به هر دو , که عمری بازی ام دادند
دیگر بس است....
می خواهم کمی به چشمانم اعتماد کنم. . .!
منطقم را به گلوله بستم
لعنت به هر دو , که عمری بازی ام دادند
دیگر بس است....
می خواهم کمی به چشمانم اعتماد کنم. . .!
- ۱.۳k
- ۰۸ تیر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط