{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالـم گرفتـه...

حالـم گرفتـه...
از این دنیـایـی ڪه
آدم هایـش همچـون
هوایـش ناپایدارنـد...
گـاه آنـقـدر پاڪ
ڪه بـاورت نمیشـود ،
گـاه آنقـدر بـی مـعرفـت
ڪه نفـسـت مـیگـیـرد...😔
دیدگاه ها (۱)

احساسم را به دار اویختم ...منطقم را به گلوله بستملعنت به هر ...

گـــاهےبہ قدرےدلت میشڪنہِڪہ جز...سڪــــــــوتحرفےندارے😔

شده ای قاتل دل حیف ندانی که ندانی

‌عـشـق‌هـایـی کـز پـی رنـگـی بـودعـشـق نـبْـود عـاقـبـت نـنـ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط