{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

_شاید‌هیچوخ‌نفهمه‌چقد‌میخاستمش!🖇🫀

_شاید‌هیچوخ‌نفهمه‌چقد‌میخاستمش!🖇🫀
دیدگاه ها (۰)

_ولی‌من‌حتی‌با‌تیکه‌های‌قلبی‌ک‌شکستی‌دوست‌دارم!💔

🌚

چ‌کیوت...

#مود

هرکی نفهمه خیلی نفهمه😁😂😒😎

کاش کلا محو شم کسی نفهمه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط