{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه می‌شود که شبی

چه می‌شود که شبی
ای شکیبِ جادویی ...!
عیادتی هم از این جانِ ناصبور کنی !؟
نه از درنگ !!
زِ تثبیتِ شب هراسانم ...
اگر در آمدنت بیش از این قُصور کنی ...!

#حسین_منزوی
دیدگاه ها (۱)

حلقه زلف تو بر گوش، همی جان ببرد…#انوری

زلف آن است که بی شانه دل از جا ببرد...#شهریار

#دلبرکم💗

#دلبرکم💕

چه شود به چهرهٔ زرد من نظری برای خدا کنیکه اگر کنی همه درد م...

ستاره دیده فروبست و آرمید، بیاشراب نور به رگ های شب دوید، بی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط