{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تا حالا بین احساستون معلق بودین؟ :)

تا حالا بین احساستون معلق بودین؟ :)
دیدگاه ها (۵)

*_*

آدم تک و تنها باشهولی رفــیـــق لاشــــــی نداشه باشه

دیگه مثه قدیما نمیخندیم....:(

من با استعداد بودم، یعنی هستم. بعضی وقت‌ها به دست‌هایم نگاه ...

تا حالا پسرمو تو کنسرت دیده بودین؟

تا حالا به وایب توت‌فرنگی دقت کرده بودین؟🍓

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط