چقد افسوس میخورم وقتی میبینم اون سر دنیا در السالوادور اف
چقد افسوس میخورم وقتی میبینم اون سر دنیا در السالوادور افرادی پرچم مبارزه با ظلم و نام قهرمان ملی مارو بالا میبرن ، اما اینجا حتی بلاگرهای مذهبی هم از ترس ریختن فالور و قضاوت شدن جرات ندارن یه استوری برای حاج قاسم بزارن!
هرچی تو اینستا گشتم خبری نبود که نبود ...
هرچی تو اینستا گشتم خبری نبود که نبود ...
- ۱.۰k
- ۱۴ دی ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط