درسته به سلفی نمایندهها با موگرینی ایراد میگیریم اما نما
درسته به سلفی نمایندهها با موگرینی ایراد میگیریم اما نمایندهها هم یکی مثل بقیه! بعضیا با صحنه تصادف و جنازه هم سلفی میگیرن چه برسه به موگرینی!
- ۸۴۱
- ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط