{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شایدروزی بهفمدی که چقدربرای دوریت اشک ریختم دوست دارم

شایدروزی بهفمدی که چقدربرای دوریت اشک ریختم دوست دارم
دیدگاه ها (۴)

قلبم تقدیم اون کسانی خواهم کردکه نگفت دوست دارم

دلم خیلی گرفت اما باامام رضا درددل می کینم

رورها فصل ها شبها ثانیه ها گذشتی نیامدی

خدایا خیلی دلم تنگ شده است

جبران میکنم همه اون شبایی که تا صب اشک ریختم(:

برای اولین بار بعد ۸ ماه اشک ریختم...@levi-akerman

دختر مظلومم🥺چقد اشک ریختم برا هجرانم😔💔 #لایک#و#بازنشر#فراموش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط