{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم خیلی گرفت اما باامام رضا درددل می کینم

دلم خیلی گرفت اما باامام رضا درددل می کینم
دیدگاه ها (۱)

من بدبختم چون هیچ کس دوست نداره

همه های زندگی من شده ی قلب شکست

قلبم تقدیم اون کسانی خواهم کردکه نگفت دوست دارم

شایدروزی بهفمدی که چقدربرای دوریت اشک ریختم دوست دارم

دلم می خواست ازقید خیلی چیزاازادشوم

دلم معجزه می خواهدمعجزه ای از جنس نگاه تو.... رضا جان🫀چهارشن...

خیلی دلم دلمه می خواد ولی مادرم نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط