و دوباره جمع خواهم کرد،🌸 🍃 تمام سایه های نبودنت را🌸 🍃 ا
و دوباره جمع خواهم کرد،🌸 🍃 تمام سایه های نبودنت را🌸 🍃 از دیوار تنم🌸 🍃 فقط با صدا کردن نام تو....🌸 🍃
بهزادشهریاری🌹
بهزادشهریاری🌹
- ۹۱۴
- ۱۳ دی ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط