دوســت داشتــن را
دوســت داشتــن را
نه مـــی نویسنـــــد.
نه میگوینـــــد;
❣ ثـــــآبـــــت مـی ڪننـــــد...
j
نه مـــی نویسنـــــد.
نه میگوینـــــد;
❣ ثـــــآبـــــت مـی ڪننـــــد...
j
- ۶۶۱
- ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط