{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به این میگن خوشه انگور،بقیش سوسول بازیه☺ ✌ ✌

به این میگن خوشه انگور،بقیش سوسول بازیه☺ ✌ ✌
دیدگاه ها (۴)

قدیما دسشوییا اینجوری بود که کاسه توالت ٣ متر با در فاصله دا...

ایشالا که بچه سالمه 😶 😂

داداچمون سیبلو گذاشته طبقه همکف 😂 😂 😂

وقتی تو بالاترین نرخ دلار تو ایران به دنیا میای😂

گاهی از خوشه انگور دلم میگیرد خدایا لایک وبازنشر 🙏🙏

تا وقتی 𝑩𝑴𝑾 هست این سوسول بازیا چیه؟! 😏

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط