{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قدیما دسشوییا اینجوری بود که کاسه توالت ٣ متر با در فاصله

قدیما دسشوییا اینجوری بود که کاسه توالت ٣ متر با در فاصله داشت، در هم قفلش خراب بود.
ما دهه شصتیا با این استرس بزرگ شدیم
😂 😂 😂
دیدگاه ها (۳)

ایشالا که بچه سالمه 😶 😂

بروووووبرو خودتو سیاه کن، واسه من خالی نبنـــــــــد😄

به این میگن خوشه انگور،بقیش سوسول بازیه☺ ✌ ✌

داداچمون سیبلو گذاشته طبقه همکف 😂 😂 😂

درباره این موضوع تقصیر منو و کاسوگا و ای هستش به نظرتو

چند تا نوستالژی کوتاه رفاقتی و خودمونی، قابل استفاده برای کپ...

ضحی نیستانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط