برهم بزن قانون نحس دیپلماسی را....
برهم بزن قانون نحس دیپلماسی را....
از نو بیا بنویس قانون اساسی را...
جای "علوم اجتماعی" کاش بگذارند....
در درس ها سرفصل "تنهایی شناسی"را ...
از نو بیا بنویس قانون اساسی را...
جای "علوم اجتماعی" کاش بگذارند....
در درس ها سرفصل "تنهایی شناسی"را ...
- ۳۲۳
- ۲۷ دی ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط