{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم است دیگر...

آدم است دیگر...
گاهی برای ماندن...
نیاز به مواد نگهدارنده دارد!
دیدگاه ها (۳)

بزرگی میگفت آدما عوض نمیشن فقط از نقش بازی کردن خسته میشن؟

با پای خودش آمد و با پای خودش رفتیک روز به قلب من و حالا به ...

می‌توانیجای سیگار نقاشی بکشیبا دوغ مست کنیبا وسایل خانه تمام...

تتل باشد!!

⭐گاهی یِک جنگ برای ماندن محترم تر از یک صلح برای رفتن است .🤍

گاهی سکوت بهترین جواب برای ادم های احمق🍷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط