خیلی وقتا آدم
خیلی وقتا آدم
نمی دونه چه مرگشه
دلش می خواد درباره اش با یکی حرف بزنه
ولی نمیدونه با کی..
اگرم یکی پیدا بشه، آدم نمی دونه
چی رو از کجا شروع کنه...
نمی دونه چه مرگشه
دلش می خواد درباره اش با یکی حرف بزنه
ولی نمیدونه با کی..
اگرم یکی پیدا بشه، آدم نمی دونه
چی رو از کجا شروع کنه...
- ۲.۱k
- ۲۰ مهر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط