حس خوبیه بغل کردن عشقت نه ؟
حس خوبیه بغل کردن عشقت نه ؟
- اوهوم
کی بغلش کردی ؟
-هر روز بغلش میکنم !
جدی ؟ هرروز بغلش میکنی ؟
- اوهوم
حالا کجا بغلش میکنی ؟
- یه جایی که همه عشقشونو بغل میکنن !
نمیفهمم ؟
- بیخیال !
بگو دیگه کجا بغلش میکنی ؟
-عکسشو تو قاب
خودشو تو خواب
- اوهوم
کی بغلش کردی ؟
-هر روز بغلش میکنم !
جدی ؟ هرروز بغلش میکنی ؟
- اوهوم
حالا کجا بغلش میکنی ؟
- یه جایی که همه عشقشونو بغل میکنن !
نمیفهمم ؟
- بیخیال !
بگو دیگه کجا بغلش میکنی ؟
-عکسشو تو قاب
خودشو تو خواب
- ۸.۳k
- ۰۷ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط