{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس خوبیه بغل کردن عشقت نه ؟

حس خوبیه بغل کردن عشقت نه ؟
- اوهوم
کی بغلش کردی ؟
-هر روز بغلش میکنم !
جدی ؟ هرروز بغلش میکنی ؟
- اوهوم
حالا کجا بغلش میکنی ؟
- یه جایی که همه عشقشونو بغل میکنن !
نمیفهمم ؟
- بیخیال !
بگو دیگه کجا بغلش میکنی ؟
-عکسشو تو قاب
خودشو تو خواب
دیدگاه ها (۲)

یسنا خانوم تحویل بگیر .بهله اینجوریاس

..

.

صد در صد

پارت ۳

وقتی با هم دعوا میکنید...pآخر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط