پریــــــا... منـــــو ببخشـــــــ
پریــــــا... منـــــو ببخشـــــــ
بابتـــــ همه بدیامـــــ ازتــــــ عذر میخامـــــ
واســــ حساســـــ بودنامــــ
میدونی چیهــ... من رو کساییــ کهـــ دوسشونــ دارمــــ حساسمــــ پســـ اونـــ همهــــ حرفای اشتباهـــ منو ببخشـــ...
من حقـــ دوس داشتنو ازتــــ گرفته بودمـــ
من خیلی خودخواهمـــــ...
بابتـــــ همه بدیامـــــ ازتــــــ عذر میخامـــــ
واســــ حساســـــ بودنامــــ
میدونی چیهــ... من رو کساییــ کهـــ دوسشونــ دارمــــ حساسمــــ پســـ اونـــ همهــــ حرفای اشتباهـــ منو ببخشـــ...
من حقـــ دوس داشتنو ازتــــ گرفته بودمـــ
من خیلی خودخواهمـــــ...
- ۷۵۴
- ۱۴ آذر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط