{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این کیه هی میگه از ویسگون برو

این کیه هی میگه از ویسگون برو
؟؟
به خودا میرما 🥺💔
دیدگاه ها (۴)

😣😖نکنین بابا کرونا دارم ولم کنین اصن خوبه تا ۳ هفته یا ۱ ماه...

💔🙂

و ۲ و ۳ و ۴ : 💖💖💖💖💖💖🫂🫂🫂🫂🫂💖💖💖💖💖💖۵ و ۶ : ممنون ابجی 💖🥺

💖💖💖💖💖💖💖💖💖آوینا تویی درسته ؟ پر شده از گلب

عیبابا هعی من پست میزارم این ویسگون پاکش میکنه 😑و هی میگه ای...

ای خودا این استیکرههه

خودا این پیشه کپی پیشیه خودمه🥹🤏

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط