{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگی ..... مثل جاده است 

زندگی ..... مثل جاده است 
نمی دانی که تو را کجا می برد و نقشه آن را هم نمی دانی 
نمی دانی چه کسانی و چه مدتی با تو در آن جاده می مانند 
و نمی دانی در چه نقطه ای آنها تصمیم خواهند گرفت 
که مسیرشان را تغییر دهند تنها چیزی که تو ازش اطمینان داری اینست که تو یک مسافر هستی و 
یک همراه داری ....و نباید لحظه ای از این سفر را از دست بدهی ....

دیدگاه ها (۳)

همین دلتنگیهای فصلی...همین دلشوره های بیخودی...همین لبخندهای...

.......

تنهایی

شیپ باکودکو(اشک ساحل)پارت سیزده

پارت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط