چـــــقدر زیـــــباســـــت...
چـــــقدر زیـــــباســـــت...
کســــــی را "دوســــــت" بــــــداریــــــم ،
نـــه از رویِ "نــــــیاز"......
نــــه از رویِ "اجــــــبار"...
و نــــه از رویِ "تنــــــهایــــی ،
فقـــــط بـــــرای اینـــــکه...
ارزشِ "دوســـــت داشـــــتن" دارد......
کســــــی را "دوســــــت" بــــــداریــــــم ،
نـــه از رویِ "نــــــیاز"......
نــــه از رویِ "اجــــــبار"...
و نــــه از رویِ "تنــــــهایــــی ،
فقـــــط بـــــرای اینـــــکه...
ارزشِ "دوســـــت داشـــــتن" دارد......
- ۱.۲k
- ۱۳ دی ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط