{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوش خوش

خوش خوش
کشانم میبری
اما نگویی
تا کجا؟!
دیدگاه ها (۱)

لبخند میزنی دل میبری...مو پریشان میکنی جان میبری..

چقدر زیباست ..حس با تو بودنتو را خواستن تو را داشتن ..و اما ...

و من تو را دوست می‌ دارم ...و من تنفس تو را،مگو های راز آلود...

دلبر توی که از همه دل میبری

اولش سخته ولی بعد لذت میبری....🙂❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط