{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بــاران ..

بــاران ..
فـــقط ..
همین جایی از قصّه ،
که من ایستاده ام می بـــارد !
دو قدم این طرف تر ..
دو قدم آن طــرف تر ..
همیشه آفــتـاب است !
دیدگاه ها (۴)

مــــــرا کــه هیــچ مقصـــدی بــه نامـــــم ..و هیــــچ چشم...

عشـققصــه‌ای بـود که مادربــزرگ شـب‌هـای زمستـــان برایـــم ...

گاهی احساسات جایی می بره که عقل هرگز نمی تونه قدم بذاره.

در اندوه

آدم ها......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط