{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اههه اهه...تو نمیبینی مشکل من نی...

اههه اهه...تو نمیبینی مشکل من نی...
خو ب نتیجه رسیدم که هییچچچ کدومشون قشنگ نبودن خودم می‌خوام این ژذاب لنتی"ززرررتتتتت"روش بکشم اصننن عووففف"نکشیمون جومونگ"
دیدگاه ها (۱۰)

ویس واقعا جای عجیبیهتااززههه الااننن فهممیییددممم مننوووو فا...

هاااععععکبکییکیچملوللململ

خیلی خوابم میاد ولی میشینم کتونیمو کاستوم میکنم چون فردا میخ...

کدومش قشنگ تر میشه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط