{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پارسال گیر داده بودن که شجاع به سطل اشغال لگد زده و باید

پارسال گیر داده بودن که شجاع به سطل اشغال لگد زده و باید محروم بشه،اونجا شاید ده نفر هم نبودن اما اینجا تبریزی جلوی دویست سیصد تا استقلالی این کار رو کرده!!
حکمش چیه؟
دیدگاه ها (۱)

که اگه خیلیا برنده نباشنولی مارو میخندونن خسته نباشن

۵ بازی سه امتیاز

هی مبارک‌ 😂 ❤

𝘞𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵 𝘤𝘢𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘴 𝘱𝘢𝘳𝘵:03شاید......کار درستی نبود ام...

Who is win?

رئیس سخت گیر و مغرور من پارت ۳ویو هانول باورم نمیشه که بالاخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط