این عکس رو مریخنورد "Curiosity" چند دقیقه بعد از غروب آف
این عکس رو مریخنورد "Curiosity" چند دقیقه بعد از غروب آفتاب از مریخ گرفته، اون نقطه کوچیک زمین هستش! اون ما هستیم...
همه ما، همه تاریخ ما، همه چیزها و همه کسانی که دوستشون داریم!
همه ما، همه تاریخ ما، همه چیزها و همه کسانی که دوستشون داریم!
- ۱۲.۰k
- ۰۵ دی ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط