برایت مینویسم ،
برایت مینویسم ،
هــــیــــچ .....
خواستم به خطِ گریه ،
از تــــــــــو بنویسم ،
از دوست داشتنت ،
و....
حرف هایم تا بی نهایت است ،
از حوصله یِ ورق ها خالیست ،
خوبِ من ،
نمینویسم،
اما تـــــــــــــو نانوشته بـــــخــــــوان ... .
❥❥❥●●••٠
هــــیــــچ .....
خواستم به خطِ گریه ،
از تــــــــــو بنویسم ،
از دوست داشتنت ،
و....
حرف هایم تا بی نهایت است ،
از حوصله یِ ورق ها خالیست ،
خوبِ من ،
نمینویسم،
اما تـــــــــــــو نانوشته بـــــخــــــوان ... .
❥❥❥●●••٠
- ۲۱۳
- ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط