{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخوای ترکم کنی ؟

میخوای ترکم کنی ؟
من خیلی وقته خودمو ترک کردم پس ...
وقتی ی آدم اینکارو میکنه ینی از بقیه ام راحت میتونه بگذره
من برات همه بودم؟
تو برام من بودی !
دیدگاه ها (۰)

تنها راه فرار ...

تو خیلی چیزا رو نمیدونی..! تو نمیدونی چقد یواشکی نگات کردم.....

تهیونگ داخل ویروس آنلاین بوده جواب بعضی از آرمی ها رو دادهاس...

دونستن عیب نیست ندونستن عیبه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط