{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

antoniii 52172673

دیدگاه ها (۰)

جوری که داریم این آهنگ و زندگی می‌کنیم

نمیفهمم چی میتونه ادمی رو که روحش درحال گریه کردنه شاد کنه ....

تنها راه فرار ...

میخوای ترکم کنی ؟من خیلی وقته خودمو ترک کردم پس ...وقتی ی آد...

جی تی ای ۶

صدرصد همینطوریه😌

ارتباط مشتریان موسسه با ابلیس و انجام اعمال شیطانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط