{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکم درک و فهمم خوبه ها 😏

یکم درک و فهمم خوبه ها 😏
دیدگاه ها (۱)

❤ ❤ ❤ ❤ ❤

😏

ای خدا کاری بکن ناخدا چه بی رحمه 💔

پسرا یکم درک کنید دیگہ

ادیت خودم..خوبه؟احساس میکنم یکم ریدم..

ادیتم چطوره؟...یکم ریزه کاری نکردم...معذرت...خوبه،؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط