{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای خدا چرا وقتی همه خوابن من باید درس بخونم😐💔

ای خدا چرا وقتی همه خوابن من باید درس بخونم😐💔
دیدگاه ها (۳۸)

گوش کنین

من خیلی تنهام¡¿

بیشتر دخترا

چرا ناشناس من انقدر خالیه ناشناس بزارید برام لینکش تو بیومه

شانس من وقتی که درس بخونم😕😂

Pov:,وقتی تصمیم میگیرم دو دقیقه درس بخونم همون موقع صندلیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط