{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خیلی تنهام¡¿

من خیلی تنهام¡¿
دیدگاه ها (۱)

اهنگشو میدوستم ولی معنیشو نه

مامان بابا چرا درکم نمیکنین

گوش کنین

ای خدا چرا وقتی همه خوابن من باید درس بخونم😐💔

هعی...واقعا خیلی تنهام:)

خیلی هم تنهام❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط