بچه ها من یک عالمه تحقیق کردم و فهمیدم که تایپ شخصیتی دکو
بچه ها من یک عالمه تحقیق کردم و فهمیدم که تایپ شخصیتی دکو و دکو ی ویلن یکی است و فقط راه های جدایی رو انتخاب کردن و این که من هم تایپ شخصیتی اون هارو دارم که می شود INTP بعد شینسو هم همون تایپ رو دارد و اسویی،رانپو،ال،دکتر استون،اینوماکی هم همین طور
بعد اینا همه شخصیت های مورد علاقه ی من هستن ولی فکر نمی کردم ایزوکو،دکو
ویلن تایپ های شخصیتی یکی داشته باشند ولی خوش حال شدم که تایپ با دکو ویلن یکی است چون جزوی از ۳ تا شخصیت های مورد علاقم هست و می خواهم امروز در مورد تایپ های شخصتی فعالت کنم
بعد اینا همه شخصیت های مورد علاقه ی من هستن ولی فکر نمی کردم ایزوکو،دکو
ویلن تایپ های شخصیتی یکی داشته باشند ولی خوش حال شدم که تایپ با دکو ویلن یکی است چون جزوی از ۳ تا شخصیت های مورد علاقم هست و می خواهم امروز در مورد تایپ های شخصتی فعالت کنم
- ۸۷
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط