دختری از هویزه
دختری از هویزه
بهش می گفتن: «آخه تو که پسر نیستی،چه جوری می خوای بجنگی !؟ »
می گفت:دفاع از وطن که زن و مرد و پیر و جوان نداره . هرکس باید هرکاری که از دستش برمیاد ، بکنه. با اینکه سنش خیلی کم بود اصلا از جنگ و جبهه نمی ترسید.به کسایی هم که می ترسیدن می گفت: « وقتی دشمن اومده تو شهرتون ، چرا نشستید و هیچ کاری نمی کنید !؟ همه باید مبارزه کنن.» (شهیده سهام خیام دختری از هویزه)
بهش می گفتن: «آخه تو که پسر نیستی،چه جوری می خوای بجنگی !؟ »
می گفت:دفاع از وطن که زن و مرد و پیر و جوان نداره . هرکس باید هرکاری که از دستش برمیاد ، بکنه. با اینکه سنش خیلی کم بود اصلا از جنگ و جبهه نمی ترسید.به کسایی هم که می ترسیدن می گفت: « وقتی دشمن اومده تو شهرتون ، چرا نشستید و هیچ کاری نمی کنید !؟ همه باید مبارزه کنن.» (شهیده سهام خیام دختری از هویزه)
- ۷۰۵
- ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط