{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایش قبول دارید اگه موزیک نبود خیلی هامون تنها تربودیم؟🫵

خدایش قبول دارید اگه موزیک نبود خیلی هامون تنها تربودیم؟🫵
دیدگاه ها (۳)

﷽ هفت سین؁ خاصبراےِ شما ڪہ خاص هستید با نامِ خـــ♡ـــداےِ مه...

بخندامسال سال ماس🌹🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇😊

یه شات عالی از سورنا...

آدمها را جوری که هستنن بخواه، نه جوری که خودت مي خواهی.

اما این آهنگ حبیب خیلی قشنگ میگه:

قبول دارید این چالش خیلی خفنه....

ولی قبول دارید رنگ آبی خیلی خاصه.°•●●☆

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط