{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدمها را جوری که هستنن بخواه، نه جوری که خودت مي خواهی.

آدمها را جوری که هستنن بخواه، نه جوری که خودت مي خواهی.
دیدگاه ها (۰)

یه شات عالی از سورنا...

خدایش قبول دارید اگه موزیک نبود خیلی هامون تنها تربودیم؟🫵

استوری جدید پوتک 😁😁

😍🔱👑🔱🤩

*♡#انـــگیـــزه ‌࿐⃕•·°⛓️🌬- - - - - - - - - - - - - - - - - -...

جوری زندگی کنم که خودت میخوای....

دختراااا ایننننن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط