{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اره حکایتـ منمـ هستـ...دوستای زیادی داشتمـ که منو ب دوستـ

اره حکایتـ منمـ هستـ...دوستای زیادی داشتمـ که منو ب دوستـ جدیدشونـ میفروختـن...
دیدگاه ها (۹)

اوهومـــ

بچهـ ها واسمـ دعا کنین میخامـ برم تهرانـ دکـــــــتر😔 😔 😔

مث مــــــــــن

اینم اواتارم

وقتی دوستت داشت ولی

همیشه تو رویا هام همین طوری بودم.البته نباید بگم رویا باید ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط