{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچهـ ها واسمـ دعا کنین میخامـ برم تهرانـ دکـــــــتر😔 😔 😔

بچهـ ها واسمـ دعا کنین میخامـ برم تهرانـ دکـــــــتر😔 😔 😔
دیدگاه ها (۲۱)

همسر گــــرامی... کای لاورا خوبین؟؟؟

سلفیه جدید کـای..من رفتمـ اسید بخورمـ‌*-*

اوهومـــ

اره حکایتـ منمـ هستـ...دوستای زیادی داشتمـ که منو ب دوستـ جد...

دعا کنین برا کراشمو ببینممممم #ایران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط