گردشگر آمریکایی که مدت زیادی در ایران بود گفت امیدوارم پس
گردشگر آمریکایی که مدت زیادی در ایران بود گفت امیدوارم پس از 3000km که در 75 روز طی کردم بتونم به همه نشون بدم ایران جای ترسناکی نیست اما ممکنه در رانندگی وحشتناک باشند 😐
- ۵۵۹
- ۳۰ تیر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط