{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

☆درودددد به گرمی افتاب~

☆درودددد به گرمی افتاب~
.
★بعد مدتها ارت کشیدم 🗿☝🏻
‌.
☆خبخب ارت درخواستی برای این { beyjii@ }
.
★شیدم احساس میکنم بد شد ...و اگه دقت کنید می‌بینید سبکم هی عوض میشه🥸💔
.
☆تو فکر کامیشن هستم نظرتون چیه؟(ولیخب من کی باشم کامیشن بزارم💔)
دیدگاه ها (۲)

☆درودددد من اومدمم و دیگه خبری از چنل سروش نیست🗣☝🏻 نمیدونم چ...

detiz/rafael

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط