☆درودددد به گرمی افتاب~
☆درودددد به گرمی افتاب~
.
★بعد مدتها ارت کشیدم 🗿☝🏻
.
☆خبخب ارت درخواستی برای این { beyjii@ }
.
★شیدم احساس میکنم بد شد ...و اگه دقت کنید میبینید سبکم هی عوض میشه🥸💔
.
☆تو فکر کامیشن هستم نظرتون چیه؟(ولیخب من کی باشم کامیشن بزارم💔)
.
★بعد مدتها ارت کشیدم 🗿☝🏻
.
☆خبخب ارت درخواستی برای این { beyjii@ }
.
★شیدم احساس میکنم بد شد ...و اگه دقت کنید میبینید سبکم هی عوض میشه🥸💔
.
☆تو فکر کامیشن هستم نظرتون چیه؟(ولیخب من کی باشم کامیشن بزارم💔)
- ۱۷۳
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط