گاهی وقتا نوشتنت نمیاد, چایی هم برات بی مزه میشه, از حرف
گاهی وقتا نوشتنت نمیاد, چایی هم برات بی مزه میشه, از حرف زدن با دیگران هم حالت بهم میخوره, خسته نیستی دلزده نیستی اعصابتم خرد نیست
اما تا دلت بخواد غم داری, شاید الکی بعضی وقتا حالت مثل همیشه ی من است....... :|
اما تا دلت بخواد غم داری, شاید الکی بعضی وقتا حالت مثل همیشه ی من است....... :|
- ۷۵۱
- ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط