{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من و موندمو ترانه های کردی

من و موندمو ترانه های کردی
با صدای زیبام
سلفژ کار می کنیم
دیدگاه ها (۳)

rïhånŋ@

j l ç

استارت شما برید من وسطا می یام

نیمار برای تعطیلات می خواد بره آمیریکا

متاسفانه تو هم کار خودت رو کردی...لایک یادتون نره ❤️ اصکی فق...

۰ی کار کنیم دیگه خراب رفیقیم دیگه بچه های بد دیزنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط