{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

استارت

استارت
شما برید من وسطا می یام
دیدگاه ها (۴۳)

من و موندمو ترانه های کردی با صدای زیبام سلفژ کار می کنیم

rïhånŋ@

نیمار برای تعطیلات می خواد بره آمیریکا

یام یام🤤

یام یام😁😜

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط